Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

Κατά τη διάρκεια της εικονικής περιήγησης


Κατά τη διάρκεια της εικονικής περιήγησης στο μουσείο τα παιδιά παρατηρούν τα διαφορετικά είδη δεινοσαύρων και στη συνέχεια τα αναπαριστούν με το σώμα τους. Επιπρόσθετα, ζητάμε από τα παιδιά να παράγουν τους ήχους που πιθανόν έβγαζαν οι συγκεκριμένοι δεινόσαυροι. Η νηπιαγωγός προτείνει να επισκεφτούμε κι άλλα μουσεία με δεινόσαυρους http://www.nylocations.com/360-panorama/museum-natural-history/. Καθώς παρατηρούμε τους δεινόσαυρους στο μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Νέας Υόρκης, η νηπιαγωγός θέτει το ερώτημα «Πού ζούσαν άραγε οι δεινόσαυροι πριν έρθουν στο μουσείο;». Ακούμε τις ιδέες των παιδιών και τα παροτρύνουμε στην αναζήτηση του τόπου κατοικίας των δεινοσαύρων στην ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Wikipedia http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Pangaea_el.png. Δίνουμε ορισμένες πληροφορίες στα παιδιά για την Παγγαία http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Pangea_animation_03.gif. Αργότερα ακολουθεί εικονική περιήγηση στο μουσείο Smithsonian http://www.mnh.si.edu/vtp/1-desktop/. Μετά τη συγκεκριμένη περιήγηση χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες. Μια ομάδα αναλαμβάνει το ρόλο του ξεναγού, επιλέγει ένα συγκεκριμένο δεινόσαυρο του μουσείου και τον περιγράφει. Τα υπόλοιπα παιδιά προσπαθούν να μαντέψουν ποιος δεινόσαυρος είναι. Όποιος βρει την απάντηση αναζητά το δεινόσαυρο στο μουσείο και το δείχνει στους υπόλοιπους. Έπειτα οι ρόλοι αντιστρέφονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου