Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2012

Μετά την εικονική περιήγηση

Σε επόμενη φάση η νηπιαγωγός έχει ήδη κατασκευάσει ένα πάζλ με δεινόσαυρους και όλοι μαζί το συναρμολογούν στην τάξη.















Στη συνέχεια η νηπιαγωγός διασκορπίζει στον προαύλιο χώρο του σχολείου απολιθώματα δεινοσαύρων, τα οποία έχει κρύψει στο χώμα.






http://amomwithalessonplan.com/2011/03/01/beat-rainy-day-blues-with-homemade-play-dough/





Τα παιδιά σε ρόλο παλαιοντολόγου καλούνται να ανακαλύψουν τα απολιθώματα χρησιμοποιώντας φτυάρια και πινέλα. Η νηπιαγωγός έχει πληροφορήσει τα παιδιά ότι τα απολιθώματα είναι εύθραυστα και πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά κατά την ανασκαφή τους.

2η εναλλακτική πρόταση: Σε περίπτωση που η δραστηριότητα δεν μπορεί να διεξαχθεί σε εξωτερικό χώρο, η νηπιαγωγός περιφράζει ένα χώρο στην τάξη π.χ. με οικοδομικό υλικό ή σχοινί και τοποθετεί μέσα χρωματιστό χόρτο χειροτεχνίας και τα απολιθώματα.

3η εναλλακτική πρόταση: Η νηπιαγωγός κρύβει τα απολιθώματα μέσα στην τάξη και τα παιδιά ψάχνουν να τα βρουν.

Αφού τα παιδιά συγκεντρώσουν όλα τα απολιθώματα, δημιουργούμε ένα μουσείο στην τάξη μας, φτιάχνουμε προσκλήσεις και καλούμε τα παιδιά της διπλανής τάξης να το επισκεφθούν. Παράλληλα, δίνουμε τη δυνατότητα σε όλα τα παιδιά να περιηγηθούν εικονικά σε ένα ακόμα μουσείο http://www.cmnh.org/site/AtTheMuseum/YourGalleryGuide/VirtualTour.aspx.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου